Vážení zákazníci, vzhledem k probíhající sezóně a vysokému vytížení dopravců se může termín doručení prodloužit o 1 - 2 dny.

Výměna, vrácení, reklamace

Výměna, vrácení, reklamace

 

VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ  

Pokud se vám náš produkt nezamlouvá nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete jej  vrátit do 30 dnů od zakoupení.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nepoužité, zabalené (nejlépe v originálním obalu) a nejsou na něm viditelné známky používání / opotřebení.

Pro zrychlení procesu vrácení zboží prosím vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a přiložte ho k vrácenému zboží do jedné zásilky.
Svou vrácenou objednávku prosím pošlete na adresu: HURU group s.r.o., Ctěnická 550, 250 73 Přezletice.

 

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako u vrácení zboží (viz. výše). Do přiloženého dokumentu prosím navíc vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu: HURU group s.r.o., Ctěnická 550, 250 73 Přezletice.

  

Dokument pro vrácení, nebo výměnu zboží nejdete zde

Kompletní Obchodní podmínky najdete zde

 

 REKLAMACE

V případě, že má váš produkt závadu, je možné jej za předem stanovených podmínek reklamovat.

Reklamace se řídí dle Obchodních podmínek.

Pokud chcete zboží reklamovat, prosíme vás o vyplnění a zaslání Reklamačního protokolu, společně s popisem / fotografií závady, na e-mailovou adresu (info@oxybul.cz) uvedenou i v daném protokolu. Následně se s vámi spojíme a domluvíme nejvhodnější způsob řešení.

V případě jakýchkoliv dotazů, námětů samozřejmě kdykoliv volejte na Tel: 737 455 822

Reklamační protokol - zaslání reklamace najdete zde